Kolekcja stron, które stworzyliśmy
Profesjonalizm i przejrzystość.
mamalekarz.pl
Strona mamalekarz.pl jest wyrazista, spójna i w pełni oddaje to kim jest autorka Dominika Wojsz. Witryna połączona jest z Prestashop oraz platformą kursów online. Wcześniej sklep internetowy oparty był o Woocommerce. Na stronie zaimplementowano sprzedaż produktów elektronicznych: e-booków oraz kursów-online. Płatności i wysyłka odbywają się w 100% automatycznie. Strona miała kilka wersji, ale być może wkrótce doczeka się jeszcze nowszej odsłony.
kursy.mamalekarz.pl
Wirtualna Akademia Zdrowia – powstała na subdomenie kurs.mamalekarz.pl i oparta jest na WPIdea. WPIdea to platforma, którą dostosowano do potrzeb właścicielki Dominiki, pod względem kolorystycznym, aby była spójna z blogiem i sklepem internetowym. Platforma oferuje szeroki wachlarz funkcji, jest aktualizowana na bieżąco i co ważne jest łatwa w obsłudze zarówno dla twórcy, jak i odbiorcy. Przejrzystość i sprawne działanie to atuty tego systemu. Klient ma dostęp do swoich kursów po zalogowaniu do Panelu.
marcinmoks.pl
Zdecydowany klient, który wie dokładnie czego potrzebuje to “klient idealny”. Łatwość w podejmowaniu decyzji i wyraźna wizja projektu pozwoliły na sprawną realizację projektu. Strona marcinmoks.pl jest nowoczesna, spójna i co ważne przejrzysta i czytelna. Zdjęcia udostępnione do projektu, zostały zoptymalizowane pod kątem szybkości ładowania strony, ale bez straty na jakości. Zielone akcenty z ciemnymi barwami dają ciekawe połączenie i akcentują to co ważne.
Strona wizytówkowa
To pierwszy projekt strony internetowej agencji micemedia.pl, który powstał w oparciu o szablon. Stworzona za pomocą Divibuilder od Elegant Themes. Strona wymagała mniejszego nakładu pracy niż przy realizacji (obecnego) indywidualnego projektu. Została zbudowana szybko co było istotne z punktu widzenia nowo powstałej firmy. W myśl zasady 80:20 – 20% wysiłku 80% efektu. Jeśli chcesz zerknąć na design tej strony, kliknij poniżej, aby otworzyć pdf ze zdjęciem strony.
Strona internetowa firmy zajmującej się szyciem odzieży na zamówienie. Witryna w stylu one-page zachęcająca do nawiązania kontaktu. Witryna przedstawia ofertę firmy w zwięzły i profesjonalny sposób. Animacje i efekty wizualne nadają jej dynamiki i atrakcyjnego wyglądu.
Strona powstała w odpowiedzi na potrzebę klienta, aby zacząć sprzedawać swoje produkty online. Motyw przewodni łączący pastelowe kolory oraz akcenty nawiązujący do muzyczno-wokalnych talentów właścicieli, buduje spójną komunikację przyjazną rodzicom małych dzieci.
Produkty dostępne na stronie to przede wszystkim pliki muzyczne i bilety na koncerty.
Projekt strony internetowej dla gabinetu stomatologicznego, o bardzo spójnej komunikacji. Pozytywny odbiór strony wzmacniają piękne zdjęcia gabinetu.
Na stronie zaimplementowano interaktywny cennik w wersji mobilnej, który jest przejrzysty i funkcjonalny.
Witryna internetowa powstała dwuetapowo. Najpierw stworzyliśmy projekt, który zrealizowaliśmy na istniejącej już strukturze strony. Można powiedzieć, że był to remake i odświeżenie pierwotnej witryny.
Strona ma złote i czarne akcenty połączone z bielą, które nawiązują do wizerunku kliniki. Zabiegi anti-aging i medycyna estetyczna to zdecydowanie prestiżowe usługi medyczne.
Poradnia ginekologiczna Centrum Medyczne Ogrodowa stanowi nowość w ofercie przychodni. Firma chciała wyróżnić nowoczesne usługi specjalistyczne poprzez profesjonalną i czytelną stronę internetową.
Kolorystyka i styl nawiązują do głównej witryny, ale odznaczają Poradnię Ginekologiczną świeżością i nowoczesnością.
Strona www gabinetu stomatologicznego w Centrum Medyczne Ogrodowa jest odpowiedzią na potrzebę odrębnego promowania tego rodzaju usług w bogatej ofercie medycznej tej przychodni.
Uporządkowano usługi i wyszczególnione personel. Wyróżniono szeroki wachlarz specjalistów oraz udogodnienia w gabinecie.
Stworzyłem stronę internetową dla biura księgowego w Legionowie koło Warszawy. Klientce bardzo zależało, aby komunikacja była profesjonalna i minimalistyczna. W pakiecie z wykonaniem strony wykonano optymalizację SEO i zainstalowano Google Tag Manager wraz z Google Analytics.
Szkoła języka angielskiego wymagała przedstawienia oferty w formie witryny internetowej. Do tej pory działalność skupiała się na budowaniu społeczności poprzez facebook i instagram. W planach jest rozbudowanie strony ofertowej o sklep internetowy i platformę z kursami.